De briefing

Tatì Coffee had alles in huis voor een sterk merk: een uniek verhaal, herkenbare stijl, warme uitstraling.
Maar in de praktijk? De branding werd overal nét even anders gebruikt. Losse bestanden, geen vaste regels… en zo ging de kracht van het merk vaak verloren.

Wij doken diep in hun merkwereld. We verzamelden elk stukje bestaande branding, filterden wat écht werkte en lieten de rest achterwege. Het resultaat: een strak, overzichtelijk brandbook met duidelijke, praktische richtlijnen voor logo, kleuren, typografie en beeldstijl.

En we stopten daar niet. We ontwikkelden ook een social media strategie die naadloos aansluit bij de visuele identiteit. Zo kan Tatì Coffee niet alleen offline, maar ook online een herkenbare, consistente indruk maken. Van koffiekopje tot Instagramfeed.

Primaire Kleuren

Roasted Bean

#482F19

Steamed Milk

#FFF9EB

Jade Gravel

#09B0B5

Secundaire Kleuren

Espresso Flame

#D9623F

Berry Roast

#BA5A71

Lime Zest

#95BC49

Forest Brew

#404F39

Golden Creme

#EAE198

Iced Latte

#A3C4D4

Typografie