Een duurzaam streetwear merk met een zomers hart

De juiste content voor een advertentiecampagne aanleveren kan enkel als de merkpropositie glashelder gedefinieerd is. Voor BluNaranja was die tweedelig:

Eco-streetwear

BluNaranja stapt bewust weg van de “fast fashion way of doing things”. Niet enkel met duurzame materialen, maar ook door af te stappen van seizoensgebonden collecties.

Young designers

Jong creatief geweld raakt soms moeilijk aan een eerste ‘echte’ uitdaging. BluNaranja laat iedereen toe ontwerpen in te zenden voor productie, en neemt de productiekost van goedgekeurde designs volledig op zich.

“Make it snackable”

Voor optimaal resultaat zetten we vooral in op korte, snappy videos.

Reach for summer

Een van de versies in de zomerse reach campagne met een gemiddelde CPC van €0,10.

Reach for winter

Een herhaling van de zomerse succesformule, met een focus op hoodies & sweaters.

Product for conversions

In de retargeting campagne schoven we, letterlijk, de best verkopende producten naar voor.