The brief

Het team van de Heerlijckyt van Elsmeren, een plek voor mensen en organisaties om tot zichzelf, tot elkaar en tot beweging te komen, daagde ons eind 2022 uit om “een likje verf” over de bestaande merkidentiteit en website te brengen.

Deze vraag kwam vanuit een strategische nood om een jonger en internationaler publiek aan te spreken, bovenop de bestaande doelgroep van ervaren HR-professionals. We kregen mee dat de bestaande visuele stijl iets te statig en “clean” overkwam.

De missie van het merk:

Bij de Heerlijckyt loop je de brug over, ontmoet je een Heerlijck mens en denk je: “Hier hoor ik nu te zijn. Hier ligt het zaadje voor mijn volgende stap.”

Waar komt die transformatieve kracht vandaan?

Enerzijds is er het domein, met kasteel, gites en natuur. Oeroud en Wijs. Anderzijds zijn er de hartelijke Heerlijcke mensen. Altijd jong en vernieuwend. Deze tegenpolen trekken elkaar aan, spiegelen elkaar, bekrachtigen elkaar, en creëren daarmee een tussenruimte: de voedingsbodem voor transformatie.

In het midden van deze energie staat de hefboommens. Zij ervaart de veiligheid en eigenzinnigheid van de plek en laaft zich aan de hartelijkheid en creativiteit van de mensen. waardoor de hefboommens tot haar bewuste verbinding en beweging komt.

en daardoor na vertrek moeiteloos ‘goedheid’ de wereld in kan laten golven en velen kan inspireren en begeleiden. Gevoed door onze Heerlijcke transformatiekracht.

The result

Colors

Blauw

#8196B1

#A69077

Taupe
Mosgroen

#708776

Aubergine

#7D4F56

Typography