De briefing

Van de oprichters achter deze Kontichse startup kregen we de vraag om een merkidentiteit uit te werken. We vertrokken vanuit de bestaande naam “BeWolved”.

De hoofdmissie achter de oprichting van BeWolved is bedrijven helpen betere resultaten de boeken door te vertrekken vanuit de persoonlijke ontwikkeling van elke individuele schakel. Hierin kwamen we vroeg in het discovery proces al uit op een dualiteit in de propositie van het merk: langs de éne kant is het enorm resultaatgericht, langs de andere is de manier van aanpak uitgesproken menselijk.

De kernwaarden van het merk:
  • Resultaatgericht: BeWolved werkt hoofdzakelijk in de B2B markt en wil met elk project bijdragen aan een sterker bedrijfsresultaat bij haar klanten.
  • Menselijk: De aanpak om dat resultaat te kunnen bereiken vertrekt dan weer altijd vanuit het menselijke. De individuen binnen de organisatie en diens gevoelens, ambities, frustraties en karakters.
  • Betrokken: Om zich te onderscheiden van concurrenten in de sector houdt het team van BeWolved stellig vast aan haar betrokkenheid met haar klanten. De bedoeling is het gevoel te creëren een werkelijke “in house partner” te zijn.

Het resultaat

Stationary brand design BeWolved
logo design by wecreatives

Brand Statement

“Sterke mensen maken sterke bedrijven. Om alles uit je bedrijf te halen, moet je dus alles uit je mensen halen. Daar zetten wij bij BeWolved hard op in. Door de brug te maken tussen de ambities van het bedrijf en haar mensen ontgrendelen we collectieve en individuele prestaties die enkel de béste bedrijven kennen.

We positioneren ons als een in-house partner die ondernemingen, teams, leiders en individuen begeleidt om op persoonlijk en op organisatorisch vlak maximaal resultaat te boeken.”

Kleuren

Oranje

#df930f

Licht Teal

#29d1bd

Donker Teal

#36a69d

#FFFFFF

Wit

Typografie

Headings

Text

bewolved woordlogo teal